Moslavina – skrivena zemlja. Skrivena od očiju, ali blizu srca

Photo by: Screenshot https://moslavina.travel/

LAG „Moslavina“ je u suradnji sa turističkim zajednicama s područja Moslavine, odnosno turističkim zajednicama Čazma, Ivanić-Grad, Kutina, Popovača i Sjeverna Moslavina, uspješno proveo dva velika projekta u turizmu.

Danas, 20. travnja 2022. godine predstavljen je brend strategije destinacije Moslavine, te turističke ponude i program manifestacije „Moslavina – Skrivena zemlja“.  Prije godinu dana LAG „Moslavina“ oformio je Odbor za turizam čiji su članovi, predstavnici navedenih turističkih zajednica i predstavnici struke iz privatnog sektora, zajedničkim snagama uz uključenost pružatelja usluga s područja Moslavine,  uspješno proveli dvije aktivnosti:

  • “Izrada strategije brendiranja destinacije Moslavina” i
  • “Digitalizacija turističke ponude Moslavine”.

Sandra Herman, državna tajnica Ministarstva turizma naglasila da je razvoj kontinentalnog turizma uvijek težak. „Ovo je jedinstven primjer gdje LAG spaja tri županije u jednu priču i stvara atraktivnu turističku destinaciju. Spoj turističkih zajednica, jedinica lokalnih samouprava i LAG-a je odličan početak za uspjeh. Ovaj projekt imao je specifični cilj kojim je dao naglasak na uključivanje lokalnog stanovništva što je iznimno važno u aspektu povezivanje poljoprivrede, kulture i turizma u cilju promocije područja. Pandemija je pokrenula  razvoj ruralnih područja i specifičnih oblika turizma pa se kontinentalni turizam sve više razvija i dobiva priliku za širenje. Ovo je izniman primjer dobre prakse“, rekla je Herman.

Photo by: Morana Tomičić

Cilj projekata je bio da se turističkim djelatnicima omoguće dva alata koja će zasigurno pomoći da destinacija i ponuda Moslavine bude prepoznatljiva na turističkom tržištu i dostupna na najvećem prodajnom kanalu 21. stoljeća – internetu. „Najveća vrijednost ovog projekta je što smo povezali sve predstavnice gradova i općina koje djeluju na području rada LAG-a Moslavina i turističke zajednice na dobrobit razvoja kraja ne samo u turizmu, nego i u svim drugim područjima. Već dugo je postojala ideja da se objedinimo i napravimo strategiju kojom ćemo razviti ovaj kraj kao prepoznatljivu destinaciju za turizam. Svaki grad i općina već su napravili iskorake u našoj prepoznatljivosti, a mnogo ljudi otkrilo je ljepote ovih krajeva kao što su Lonjsko polje, Moslavačka gora, pješačke i biciklističke staze“, kazao je predsjednik LAG-a Zlatko Babić, gradonačelnik Grada Kutine.

Mihael Jurić, zamjenik župana Sisačko-moslavačke županije istaknuo je kako je ova priča koja je na samom početku. „Siguran sam da će ovaj projekt uspjeti s obzirom na sve potencijale koje Moslavina pruža. Ponosni smo na nju i želimo razvijati kvalitetne turističke priče, graditi ponudu cjelokupne županije. Ovo je putokaz svim drugim nositeljima turističkih sadržaja kako se treba raditi na izgradnji lokalnog turizma“, rekao je Jurić.

Photo by: Morana Tomičić

Direktorica TZ Sisačko-moslavačke županije Ingrid Padjen Đurić naglasila je kako ovaj projekt prati turističke trendove u svijetu – okrupnjavanje ponude i subjekata u turizmu. „Turizam ne poznaje granice tako mi Moslavinu dijelimo sa još dvije županije, a sada kreću prvi koraci u njezinom razvoju. Uz bogatu eno i gastro ponudu imamo ruralni, kulturni i cikoturizam i mnogo specifičnih oblika koji će se tek pokazati.“

„Ivanić-Grad je na granici dvije regije, Moslavine i Posavine, i dio smo ove lijepe priče u kojoj predstavljamo Zagrebačku županiju. Veseli nas ova suradnja sa svim ostalim turističkim zajednicama u brendiranju Moslavine kao regije, te na izradi web stranice moslavina.travel gdje je predstavljena kompletna turistička ponuda svih uključenih, pa tako i naše regije“, istaknula je Ankica Bešter, direktorica TZ Ivanić-Grada.

LAG Moslavina želi stvoriti regionalnu turističku ponudu koja će objedinjavati sve što ima predznak moslavačko, a gradovi i općine, sve institucije i turističke zajednice na tom putu moraju biti podrška razvoju i brendiranju kao jedinstvene i prepoznatljive turističke destinacije. U sklopu projekta izrađena je promotivna turistička karta, promotivni film, te web stranica.

Konferencija je ujedno i službeni početak manifestacije “Moslavina – Skrivena zemlja” kojom će u tjednu od 18. do 24. travnja 2022. turistički subjekti zainteresirane posjetitelje počastiti raznim promotivnim ponudama, eventima, degustacijama i izletima kroz koje će imati priliku upoznati turističku ponudu Moslavine

Piše D.Š.

Prethodni članakSljedeći članak