Sve je više hrvatskih tvrtki koje prepoznaju ono što ljubitelji životinja odavno znaju – kućni ljubimci nisu samo društvo, nego dio obitelji. Nakon hotela, kafića i restorana, trend otvorenih vrata prema četveronožnim (i ponekim krilatim) prijateljima stigao je i u poslovne prostore. Jedan od primjera dolazi iz CHIX threading bara, kozmetičkog brenda koji od samog početka poslovanja ponosno nosi oznaku “pet friendly”. Ovdje su psi, mace, pa čak i papige – dobrodošli gosti.


„Ljubimci hrane dušu i srce. Mnogi ih doživljavaju kao članove obitelji i zato ne bi trebali nailaziti na nelagodu ako ih povremeno povedu sa sobom. Klijenti se iskreno obraduju kad vide da poštujemo njihovu povezanost sa životinjama – atmosfera odmah postane toplija i vedrija“, kaže Vedrana Tomić, vlasnica CHIX threading bara. Tvrtka se pritom strogo pridržava visokih higijenskih standarda – ljubimci ne dolaze u kontakt s materijalima ni opremom, a prostor se dezinficira nakon svake klijentice. U CHIX-u paze i na to da se svi osjećaju ugodno, pa ako se netko od zaposlenika ne osjeća dobro u prisutnosti životinja, uslugu preuzima druga djelatnica. Sve funkcionira jednostavno i s poštovanjem – upravo onako kako bi, smatraju u CHIX-u, trebalo biti u svakom poslu.


Vedrana kroz smijeh prepričava i simpatičnu anegdotu: „Jednom nam je došla klijentica s papigom na ramenu. Bila je mirna, zapjevala dva puta i razveselila sve prisutne! Cijeli dan smo se smijali i komentirali koliko nam je uljepšala radni dan.“ Tvrtka vjeruje da ljubimci donose posebnu energiju u prostor i pozitivno utječu na raspoloženje zaposlenika i klijenata. Istraživanja potvrđuju da su tvrtke koje dopuštaju dolazak s ljubimcima produktivnije, a zaposlenici zadovoljniji i opušteniji. Istodobno, klijenti cijene takvu otvorenost i ljudskost u poslovanju, pa se rado vraćaju na mjesta na kojima mogu biti ono što jesu – zajedno sa svojim ljubimcima.
CHIX threading bar primjer je da male promjene u poslovnoj filozofiji mogu donijeti velike pomake u stvaranju pozitivne atmosfere. „Naravno, pazimo na detalje – važno je da je ljubimac pristojan i pod kontrolom, no do sada nismo morali zamoliti nikoga da dođe bez njega. Najčešće su psi glavna pratnja, no svaka životinja koja dođe sa svojim vlasnikom dočekana je s osmijehom“, kaže Vedrana.


U svijetu u kojem sve više radimo, žurimo i tražimo ravnotežu, ovakve inicijative pokazuju da poslovanje može biti humano, empatično i moderno. Tvrtke koje su prepoznale vrijednost „pet friendly“ politike ne samo da dobivaju dodatne simpatije svojih klijenata, već i grade prepoznatljiv identitet temeljen na razumijevanju i toplini.

Kućni ljubimci postali su sastavni dio naših života, a oni koji to razumiju – pobjeđuju. Bravo za CHIX threading bar koji je dokazao da se uz dozu empatije i ljubavi, posao može voditi i srcem – onim koje uvijek ima mjesta i za šape.
FOTO: Teo Begović

